xiomara
Descubriendo la serie X
No sé si se ha hablado por aquí de esto ni en qué hilo pero esta es una de las noticias que me parecen más peligrosas para mi bolsillo. Habláis mucho de GAS y siempre me río porque siempre soy bastante racional con esos ataques de compras compulsivas, pero pensar en una cámara con una ergonomía similar a la X-Pro3, con la lente fija equivalente similar a la X100 y con sensor de super formato completo, como lo llama Fuji, qué queréis que os diga...
Este es el rumor principal:
Y ahora dicen que se espera para antes de marzo de 2025.
Este es el rumor principal:
RUMOR: Fixed Lens Fujifilm GFX Coming First Half of 2025 - Fuji Rumors
We already told you that Fujifilm will launch a fixed lens GFX in 2025. Well, thanks to our trusted sources today we can be a bit more precise: the fixed lens Fujifilm GFX will come in the first half of 2025. That’s as far as the announcement goes. But looking at Fujifilm’s track record in…
www.fujirumors.com
Y ahora dicen que se espera para antes de marzo de 2025.
BREAKING: Fixed Lens Fujifilm GFX Coming Within March 2025 - Fuji Rumors
According to our trusted sources, the fixed lens Fujifilm GFX camera will come within the end of this Japanese fiscal year. We remind you that the Japanese fiscal year ends on the 31th of March 2025. It will ship in 2027* *just kidding, that would be way too fast for Fujifilm standards :D Fixed...
www.fujirumors.com